OBCHODNÍ PODMÍNKY
Provozovatel Fitness Spektrum, Karel Grossmann, se sídlem Slovanská 73,
543 01 Vrchlabí, IČ 87124734, DIČ CZ8107073447, e-mail:
info@fitness-spektrum.cz, tel.: 702 285 490 (dále jen „Sportcentrum“),
vydává tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“):
I. Úvodní ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží a služeb
nabízených Sportcentrem a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti
Sportcentra a jeho zákazníků 2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito
Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem (jak je specifikován níže),
které jsou uvedeny na internetové adrese
https://rezervace.fitness-spektrum.cz a současně na recepci Sportcentra.
II. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech Sportcentra
1. Aktuální nabídka služeb Sportcentra, včetně cen za dané služby, je k
dispozici v obchodních prostorech Sportcentra na adrese: Fitness
Spektrum, Komenského 63, 543 01 Vrchlabí a současně na internetové
adrese www.fitness-spektrum.cz. 2. Sportcentrum může u jednotlivých
služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména
s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. O
těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a
srozumitelným způsobem informován. 3. Zákazník má možnost za zboží a
služby platit prostřednictvím zákaznické karty, má-li na zákaznickém
účtu uložen Deposit (jak je specifikován níže), a to alespoň ve výši
odpovídající hodnotě kupovaného zboží nebo služby. Prostřednictvím
zákaznické karty lze využít i další formy úhrady za zboží a služby, a to
hotovost, platební kartu, benefitní zaměstnanecké poukazy v papírové či
elektronické formě (např. volnočasové poukázky Sodexo a další), a
benefitní programy (např. Multisport, Activepasas a další), podmínky
využívání těchto benefitů si Sportcentrum stanovuje aktuálně a
zveřejňuje je v prostorách Sportcentra a na webových stránkách. Zákazník
je povinen splnit podmínky stanovené Sportcentrem pro čerpání benefitů
(např. zřízení zákaznického účtu, vklad na deposit pro úhradu případných
storno poplatků, v opačném případě není nákup zboží nebo služeb
prostřednictvím benefitů umožněn. 4. Zboží a služby lze Zákazníkovi
prodat také bez použití zákaznické karty, resp. zřízení Zákaznického
účtu, tedy na tzv. anonymní účet, v takovém případě jsou služby
poskytovány v základní ceně a je možné využít pouze ty způsoby úhrady,
které si určuje Sportcentrum.
III. Zákaznický účet, depozit, členství, permanentka
1. Zákazník si zřizuje u Sportcentra zákaznický účet/registraci. Lze tak
učinit na recepci s obsluhou vyplněním registračního formuláře nebo online
registrací. Po založení účtu si může Zákazník na zákaznický účet vložit
peněžitou částku (dále jen „Deposit“), minimálně ve výši 300 Kč. 2. Vklad
na Deposit se provádí úhradou v hotovosti nebo platební kartou na recepci
centra. Deposit lze využít k úhradě veškerého zboží a služeb nabízených
Sportcentrem. Dle výše vkladu je Zákazník automaticky přiřazen do předem
definované zákaznické skupiny poskytující slevové benefity na vybrané
zboží a služby dle aktuálního ceníku Sportcentra. Přiřazení do
odpovídající depositní skupiny se řídí vždy dle výše posledního vkladu na
účet. Zbývající nevyčerpaná částka na zákaznickém účtu je k nově vložené
přičtena. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu přes webové
rozhraní na adrese https://rezervace.fitness-spektrum.cz.
O aktuální výši Depositu na zákaznickém účtu se může Zákazník informovat
také v centru, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se
k danému účtu. Sportcentrum zasílá automaticky s předstihem 14 dnů
informační e-mail o konci platnosti Depositu. 3. Vložený deposit je
Zákazník povinen vyčerpat nejpozději do 12 měsíců, počítáno od okamžiku
vložení příslušného Depositu. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí
platnost vloženého Depositu. Platnost depositu je možno prodloužit
vložením další finanční částky, min. 300 Kč. Celá zbývající výše Depositu
bude přiřazena do slevové skupiny dle výše nového vkladu. Zakoupený
Deposit není možné směnit zpět na peněžní prostředky a jakkoli vracet, to
platí také v případě zrušení zákaznického účtu. Ve výjimečných případech
na základě písemné žádosti klienta na e-mail info@fitness-spektrum.cz s
odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být Deposit zákazníkovi
vrácen, výhradně pouze v hotovosti ve stanoveném termínu. 4. Sportcentrum
dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu členství,
tedy časové permanentky, která umožňuje Zákazníkovi využívání služeb
Sportcentra po určitou časovou hranici za konkrétně vytvořených podmínek
(např. roční, půlroční a měsíční permanentka do fitness apod.). Zákazník
má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost
členství nebo se může informovat také v centru, a to po předložení
příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu. Sportcentrum
zasílá automaticky na e-mail Zákazníka s předstihem 14 dnů informační
e-mail o konci platnosti členství. 5. Zákazník má možnost vstupovat na
svůj zákaznický účet přes webové rozhraní na adrese https://rezervace.fitness-spektrum.cz.
Dále je možné v zákaznickém účtu přes webové rozhraní administrovat zadané
kontaktní údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli problémy s
přihlášením na svůj zákaznický účet či s rezervací, informuje o této
skutečnosti bezodkladně recepci Sportcentra.
IV. Zákaznický identifikátor
1. Jako identifikátor k zákaznickému účtu slouží Zákaznická karta.
Zákaznická karta může být přiřazena pouze k pojmenovanému účtu
vytvořeného na recepci centra nebo předem přes webové rozhraní. Se
zákaznikým účtem může disponovat osoba uvedená jako majitel zákaznické
karty a/nebo jakákoli osoba, která má kartu v držení, pokud majitel
karty požádá o její převedení do režimu „přenosná“ dle konkrétních
podmínek Sportcentra pro jednotlivé služby (Studentské členství a Časové
permanentky jsou striktně nepřenosné). Zákaznická karta bude Zákazníkovi
vystavena oproti poplatku 100,- Kč (vč. DPH). 2. V případě
ztráty/odcizení zákaznické karty je v zájmu Zákazníka, aby co nejdříve
kontaktoval Sportcentrum, aby tuto kartu zablokovalo. Sportcentrum
neodpovídá za případné škody, které Zákazníkovi z důvodu ztráty/odcizení
zákaznické karty vzniknou.
V. Nákup služeb prostřednictvím přímé úhrady od zaměstnavatele
1. Sportcentrum umožňuje zákazníkům nákup služeb také přímou úhradou za
služby, poskytovanou zaměstnavatelem, na základě vystavené faktury.
Konkrétní podmínky pro využití služeb stanoví Sportcentrum. O těchto
dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a
srozumitelným způsobem informován.
VI. Rezervace, náhradnické rezervace
1. Zákazník si může rezervovat aktivity Sportcentra (dále jen
„Rezervace“), pokud má u Sportcentra zřízen zákaznický účet. 2.
Rezervaci je možné učinit osobně na recepci Sportcentra, a to na základě
předložení zákaznické karty a/nebo přes webové rozhraní po přihlášení do
zákaznického účtu a/nebo telefonicky (po provedení ověření identifikace
Zákazníka). 3. Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby.
Pokud se z nějakého důvodu nemůžete cvičení zúčastnit, je na místě a ve
vašem zájmu zrušit svoji rezervaci. Přes webové rozhraní lze zrušit
rezervaci maximálně 6 hod před započetím dané lekce, poté lze rušit
rezervace pouze telefonicky v době provozu Sportcentra na čísle 702 285
490 nebo osobně na recepci Sprotcentra (SMS ani email nejsou pro rušení
rezervací akceptovány). Za rezervace zrušené telefonicky 0-6 hodin před
začátkem cvičení, je účtován storno poplatek v plné výši v případě, že
vaše rezervace blokovala místo jiným zákazníkům nebo je-li vaše
rezervace jednou ze 4 rezervací, jenž je limitní počet aby se lekce
konala. Omluví-li zákazník svou neúčast telefonicky v době 0-6 hodin
před začátkem lekce a jeho rezervace doposud neblokovala místo ostatním
nebo nezpůsobí tím podlimitní stav konání lekce, není mu storno poplatek
účtován. Neprojeví-li Zákazník žádnou snahu o zrušení rezervace, storno
poplatek mu bude naúčtován vždy. 5. V případě chybné rezervace a jejího
storna v časech, kdy je účtován storno poplatek, může Zákazník podat
písemnou žádost na e-mail info@fitness-spektrum.cz o neúčtování storno
poplatku za podmínky, že v daný den Zákazník absolvoval a řádně uhradil
službu, která je předmětem storno poplatku, a to v jiném čase.
Sportcentrum posuzuje oprávněnost žádosti Zákazníka individuálně. 6.
Náhradnické rezervace - Je-li lekce plně obsazena, Zákazník si může
vytvořit tzv. "Náhradnickou rezervaci". Tím je zařazen do fronty
náhradníků a ve chvíli kdy je uvolněno místo, systém automaticky
Zákazníkovi vytvoří platnou rezervaci, je-li čas do začátku lekce delší,
než doba akceptace, kterou si sám nastaví. V takovém případě je odeslán
informační e-mail. Tip: K uvolňování rezervací dochází nejčastěji v týž
den cvičení, pokud to okolnosti dovolují, je optimální si dobu akceptace
nastavit co nejkratší. V případě Náhradnické rezervace, je Zákazník
povinen hlídat svůj e-email v době akceptační lhůty, kterou si nastavil.
Stane-li se z Náhradnické rezervace rezervace platná, a klient se
neodhlásí některým ze způsobů, popsaných výše, bude mu účtován storno
poplatek za stejných podmínek.
VII. Ochrana osobních údajů
1. Při zpracování osobních údajů se Sportcentrum řídí nejen podle zákona
č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale nakládání s osobními
údaji přizpůsobujeme i Nařízení (EU) 2016/679, tj. obecnému nařízení o
ochraně osobních údajů, které je účinné od 25.5.2018 a je všeobecně
známé pod zkratkou GDPR. Prohlášení o zpracování osobních údajů je k
dispozici v sekci „Soukromí“ na adrese
https://rezervace.fitness-spektrum.cz.
VIII. Závěrečná ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky Sportcentra jsou účinné od 1. 9. 2018 a jsou k
dispozici na recepci Sportcentra a na internetových stránkách
Sportcentra.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Fitness Spektrum, provozovatel Karel Grossmann, se sídlem Slovanská 73,
543 01 Vrchlabí, IČ 87124734, e-mail info@fitness-spektrum.cz, tel.: 702
285 490 (dále jen „Sportcentrum“ nebo „prodávající“), vydává s účinností
od 1. 9. 2018 tento reklamační řád pro účely prodeje zboží (dále jen
„Reklamační řád“):
I. Všeobecná Ustanovení
1. Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek Sportcentra.
Reklamační řád stanovuje postup při reklamaci zboží či služeb
zakoupených v rámci internetového prodeje nebo dobití kreditu na
aktivity Sportcentra (dále jen „zboží“ či „výrobek“).
2. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu, mají přednost před
definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud tento Reklamační řád pojem
nedefinuje, použije se definice pojmu uvedená v Obchodních podmínkách.
Pojmy neuvedené v tomto Reklamačním řádu či Obchodních podmínkách se
vykládají ve významu podle platné právní úpravy České republiky. 3.
Zákazník (dále také jako „kupující“) je povinen seznámit se s tímto
Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží či
služby.
II. Reklamace
1. Prodávající odpovídá za vady zboží nebo služeb, které se projeví v
zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne převzetí zboží či
poskytnutí služby (dále též jen jako „záruční doba“, „záruka“ nebo „doba
odpovědnosti za vady“). 2. Dojde-li ke zrušení sportovní akce ze strany
Sportcentra, na kterou si zákazník již zakoupil vstupenku, tzn. v době po
odbavení na recepci Sportcentra, bude Zákazníkovi vráceno vstupné v plné
výši. 3. Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době jejího trvání
a bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl vadu,
kterou na zboží/službě shledal. 4. Kupující je povinen pro účinné zahájení
reklamačního řízení předložit doklad o koupi zboží/služby nebo jiným
způsobem prokázat vznik smluvního vztahu. 5. Místem uplatnění reklamace je
recepce Sportcentra, přičemž reklamaci je možné uplatnit osobně ve
Sportcentru nebo poštou či emailem. 6. Záruka se nevztahuje na vady, na
které byla poskytnuta sleva. 7. Tímto Reklamačním řádem nejsou dotčena
práva kupujícího, která se ke koupi věci váží. Práva z vadného plnění je
nutno uplatnit v souladu s příslušnými právními předpisy. 8. Uplatní-li
kupující reklamaci a vytkne tak prodávajícímu vady na zboží/službě, sepíše
o tom prodávající zápis, který obsahuje datum zahájení reklamačního
řízení, specifikaci zboží/služby, označení vadné vlastnosti, způsob
vyřízení reklamace požadovaný kupujícím, termín vyřízení reklamace. 9.
Kupující má právo na řádné odstranění uznané reklamované vady. V případě
uznané reklamace se do záruční doby nepočítá doba uplynulá ode dne
uplatnění práva z vadného plnění až do dne, kdy kupující po skončení
opravy byl povinen výrobek převzít. 10. Reklamační řízení musí být
ukončeno do 30 dnů ode dne jeho zahájení, a to včetně odstranění vady,
jejíž reklamace byla uznána, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou
na delší lhůtě. Reklamační řízení musí být ukončeno vydáním rozhodnutí o
reklamaci, ve kterém bude datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzení o
provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění
zamítnutí reklamace. 11. Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma,
nelze uplatnit reklamaci.